واکنش سازمان ملل به تهدیدات ترامپ علیه زیر ساخت‌های ایران

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 07:59
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به تهدیدات گستاخانه اخیر ترامپ علیه زیر ساخت های ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در یک کنفرانس خبری طی روز گذشته تاکید کرد: ما در خصوص تهدیدات مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن تأسیسات انرژی، پل ها و زیر ساخت های ایران نگران هستیم.

وی اضافه کرد، چنین حملاتی نقض قوانین بین المللی به شمار می رود.

در همین راستا کارشناسان و حقوق دانان بین المللی نیز اعلام کردند که تجاوزات آمریکا علیه زیرساخت های ایران می تواند به عنوان جنایت جنگی تلقی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.