فدراسیون والیبال در آزادی تعطیل شد

افکار نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 01:46
در پی خسارات واردشده به ساختمان فدراسیون والیبال در مجموعه آزادی، فعالیت‌ها متوقف شد و رئیس فدراسیون به همراه برخی کارمندان برای ادامه امور راهی ساری شدند.

در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونی و آمریکایی به خاک ایران، روند فعالیت تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی با اختلال جدی مواجه شده است.

فدراسیون والیبال ایران که در مجموعه ورزشی آزادی مستقر است، به دلیل خسارات واردشده به ساختمان اداری و امکانات خود، عملاً امکان ادامه فعالیت در محل قبلی را ندارد. بخش‌هایی از این مجموعه دچار تخریب شده و زیرساخت‌های آن نیز آسیب دیده است.

به همین خاطر، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال با همکاری هیئت والیبال ساری، به همراه خزانه‌دار و برخی از کارمندان فدراسیون، راهی ساری شدند تا روند پیگیری امور مربوط به والیبال را از این شهر دنبال کنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.