اعتراف آمریکایی‌ها به تلفات در پایگاه علی‌السالم کویت

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 01:38
دو مقام آمریکایی به سی‌بی‌اس نیوز گفتند که حمله پهپادی ایران به پایگاه هوایی علی السالم در کویت در طول شب، باعث زخمی شدن ۱۵ آمریکایی شده است.

به گزارش مشرق، دو مقام آمریکایی اعلام کرده‌اند که در پی حمله پهپادی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به پایگاه «علی السالم» در کویت، دستکم ۱۵ نظامی آمریکایی زخمی شده‌اند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که پیشتر جزئیات کامل تلفات اعلام نشده بود و مقامات آمریکایی به‌طور قطره‌چکانی آمار نظامیان آسیب‌دیده را به‌تدریج منتشر می‌کردند.

بعدازظهر امروز سپاه اعلام کرده بود: «مرکز تولید مشترک پهپادهای امارات و رژیم صهیونیستی به همراه تعدادی از هواگردهای مستقر در پایگاه علی السالم مورد اصابت دقیق پهپادی و موشکی قرار گرفتند.»

اعتراف آمریکایی‌ها به تلفات در پایگاه علی‌السالم کویت

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.