تأکید وزیران امورخارجه قطر و اردن بر کاهش تنش در منطقه

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 00:10
وزیران امورخارجه قطر و اردن درباره تشدید تنش در منطقه رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور در دوحه با ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره تشدید تنش‌ها در منطقه و پیامدهای آن گفت‌وگو کرد.

این وزارتخانه افزود: دو طرف در این دیدار درباره تأثیرات تشدید تنش‌ها بر امنیت و ثبات رایزنی کردند.

وزارت امور خارجه قطر افزود که بن عبدالرحمن نسبت به هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های مرتبط با آب و تأسیسات انرژی هشدار داده است.

این وزارتخانه ادامه داد که نخست‌وزیر این کشور بر تقویت هماهنگی، افزایش تلاش‌ها و بازگشت به میز گفت‌وگو تأکید کرد.

وزارت امور خارجه قطر گفت که بن عبدالرحمن بر تقویت امنیت انرژی جهانی، آزادی کشتیرانی و امنیت محیط‌ زیست تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.