حمله اسرائیل به مراکز پتروشیمی عسلویه / قطع برق همه پتروشیمی های عسلویه

عصر ایران دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:05
حمله به پتروشیمی‌های جم و دماوند در عسلویه انجام شد.

اسرائیل به چند مرکز پتروشیمی در عسلویه حمله کرد.

به گزارش عصرایران، به گفته خبرگزاری تسنیم، حمله به پتروشیمی‌های جم و دماوند در عسلویه انجام شد.

 ظهر امروز اسرائیل به چند مرکز پتروشیمی‌ مستقر در عسلویه حمله کرد.

 شرکت‌های مبین و دماوند که برق، آب و اکسیژن پتروشیمی‌های عسلویه را تامین می‌کردند هدف حمله قرار گرفته‌اند. 

 همچنین پتروشیمی پارس سالم است و آسیبی به این شرکت وارد نشده است.

 این دو شرکت فعالیتی مشابه فجر انرژی در ماهشهر داشته‌اند و به همین دلیل برق تمامی پتروشیمی‌های عسلویه تا بازسازی این شرکت‌ها خاموش خواهد ماند. 

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.