افشین هاشمی: دوست داشتم کمکی باشم برای آسیب دیدگان/بچه‌ها این روزها را خوب به خاطر بسپرید،

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:46
افشین هاشمی از علاقه‌اش به اینکه در کنار آتش‌نشانان و امداد رسانان کمکی به آسیب دیدگان باشد، نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، افشین هاشمی هنرمند عرصه تئاتر و سینما در پی حمله آمریکا و اسراییل به ایران در فضای مجازی اش با انتشار ویدیویی از یکی از سکانس‌های فیلم «خاله قورباغه» نوشت:«دوست داشتم با همکارانم- به دور از جنجال دوربین - کنار امدادرسانان و آتشنشان‌ها کمکی باشم برای آسیب دیدگان.

دورم نمی‌شود ولی گمانم خوب است بچه‌ها قهرمان های بی هیاهوی این روزهایشان را بشناسند.

مفتخرم که خودم صدای آتشنشان را گفته‌ام؛ شعرش از فرشته طائرپور است و موسیقی اش با سعید شهرام. 

بچه‌ها این روزها را خوب به خاطر بسپرید، آن چه گذشت که این شد را ما برای‌تان خواهیم گفت، و بعدش را شما خواهید ساخت!»

افشین هاشمی که از ماه‌ها قبل خارج از کشور به سر می برد, سکانسی از فیلم خاله قورباغه را که خودش و زنده یاد فرشته طائرپور ساخته است را منتشر کرده است که در آن صداپیشگی یک آتش نشان را انجام داده است.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.