وضعیت حمل‌ونقل عمومی و ورود به طرح‌ترافیک+جزییات

تابناک دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:56
سخنگوی شهرداری تهران از ادامه روند ورود رایگان به محدوده طرح ترافیک و استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی در تهران خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تصمیم اتخاذ شده درخصوص لغو اجرای طرح ترافیک تا پایان ۲۳ فروردین ماه در تهران یادآور شد: با مصوبه شورای شهر تهران اختیار تصمیم گیری درباره ادامه این روند یا از سرگیری اجرای طرح به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است.

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ وی با اشاره به آغاز به کار ۵۰ اتوبوس برقی از روز گذشته در تهران، گفت: ۳۵ دستگاه دیزلی دوکابین نیز به ناوگان حمل و نقلی تهران افزوده شد.

وی ادامه داد: با ورود این اتوبوس‌های به کشور، مجموعه قرارداد واردات ۵۰۰ اتوبوس برقی چینی تا پایان ۱۴۰۴ تکمیل شد.

محمدخانی از ادامه روند استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی(اتوبوس بی آرتی و مترو) در تهران خبر داد و گفت: این روند تا پایان فروردین ادامه دارد.

وی درخصوص آخرین وضعیت واگذاری تاکسی‌های برقی نیز توضیح داد: واگذاری تاکسی‌ها برقی مدل آیون ادامه دارد و مشکلات بر سر پلاک‌گذاری آنها هم رفع شده است.

سخنگوی شهرداری تهران درباره استفاده شهروندان از ۵ ایستگاه معرفی شده به عنوان پناهگاه در ایام جنگ نیز اظهار داشت: میزان مراجعه شهروندان چشمگیر نبود اما همچنان این ایستگاهها پذیرای شهروندان متقاضی خواند بود.

وی همچنین از افتتاح دو ایستگاه متروی تختی و شهرری پس از پایان یافتن شرایط جنگی در پایتخت خبر دادو یاآور شد: ایستگاه تختی ایستگاه پایانه ای خط ۷ متروی تهران بوده و با افتتاح این ایستگاه، ایستگاه های خط ۷ تکمیل و پرونده این خط بسته می‌شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.