اهدا ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ تحمیلی در بندرلنگه

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:45
بندرعبلس- بخشدار مرکزی بندرلنگه گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین حسن‌بیگی بخشدار مرکزی بندرلنگه اظهار کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ اهدا شد و این اقدام با هدف تقویت روحیه و پشتیبانی از نیروهای حاضر در جبهه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: این محموله شامل پیاز، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای و بادمجان بوده که در چهار سرویس حمل و توزیع شده است.

بخشدار مرکزی بندرلنگه گفت: این طرح با همکاری مستقیم کشاورزان منطقه رودان، بسیج سازندگی و بخشداری مرکزی بندرلنگه بود و تا پایان جنگ ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.