عمان: درباره تنگه هرمز، با مقامات ایران دیدار کردیم

اقتصادنیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 22:22
اقتصادنیوز: وزارت خارجه عمان امروز یکشنبه خبر داد: مسئولان این کشور با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره تنگه هرمز رایزنی کرده و گزینه‌های ممکن برای تضمین عبور و مرور را بررسی کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، وزارت خارجه عمان امروز یکشنبه خبر داد که مسئولان این کشور با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره تنگه هرمز رایزنی کرده‌اند.

این نهاد عمانی با اشاره به اینکه نشست مذکور روز گذشته با حضور کارشناسان و در سطح معاونان وزرای خارجه دو کشور برگزار شده، خبر داد، هدف از این نشست، بررسی پیشنهادهایی برای تضمین تداوم تردد در تنگه هرمز عنوان شد.

وزارت خارجه عمان بدون هیچ اشاره‌ای به محل برگزاری این دیدار، تصریح کرد: در این نشست گزینه‌های ممکن برای تضمین عبور و مرور از تنگه هرمز در شرایط حساس کنونی منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

کارشناسان ایران و عمان پیشنهادهایی را مطرح کردند که مقرر شد مورد بررسی قرار گیرد، اما به جدول زمانی یا نتایج نهایی این گفتگوها اشاره‌ای نشده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.