مصدومان حملات آمریکایی-صهیونیستی تحت درمان هستند

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 16:17
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: در حملات آمریکایی-صهیونیستی ۹ نفر از هم‌استانی‌ها به شهادت رسیده و ۸ نفر مجروح شدند که در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند.

آماده‌باش کامل بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد پس از حمله دشمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیده رقیه پناهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: در حمله به منطقه کوه سیاه در شهرستان کهگیلویه، ۵ نفر به شهادت رسیدند و ۸ نفر نیز مصدوم شدند که هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تحت درمان هستند.

وی افزود: در ادامه این حملات در مناطق وزگ و کاکان از توابع شهرستان بویراحمد نیز ۴ نفر دیگر از هم‌استانی‌ها به شهادت رسیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیرو‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در محل حاضر شدند، گفت: تمامی بیمارستان‌های استان در حالت آماده‌باش قرار دارند و کادر درمان به‌صورت کامل در حال ارائه خدمات هستند.

پناهی همچنین از صدور دستور برای فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی و برخی داروخانه‌های منتخب خبر داد و تأکید کرد: پزشکان و پرسنل آنکال نیز به‌صورت حضوری در مراکز درمانی حضور دارند و در صورت نیاز از ظرفیت سایر نیرو‌ها استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات درمانی به مجروحان این حادثه به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم خواست اخبار را تنها از منابع رسمی دنبال کنند و از تجمع در مراکز درمانی خودداری نمایند تا روند خدمت‌رسانی با نظم و کیفیت بهتری انجام شود.

گفتنی است آمبولانس‌ها و نیرو‌های فوریت‌های پزشکی همچنان در حالت آماده‌باش کامل بوده و خدمات امدادی به‌صورت مستمر ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.