رایزنی‌های فشرده مصر برای کاهش تنش‌های نظامی در منطقه

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:34
وزارت خارجه مصر از گفتگوهای فشرده وزیر خارجه این کشور با مقامات کشورهای منطقه برای کاهش تنش های نظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر به صورت تلفنی با استیو ویتکاف فرستاده ویژه آمریکا به منطقه و وزرای خارجه ایران، عربستان، امارات، قطر، کویت، بحرین، ترکیه و پاکستان رایزنی کرد.

وی همچنین با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص تحولات منطقه رایزنی کرد.

وزارت خارجه مصر اعلام کرد که این گفتگوهای تلفنی در چارچوب تلاش های قاهره برای کاهش تنش در منطقه صورت گرفته است.

این وزارت خانه تاکید کرد، در جریان گفتگوهای مکذور در خصوص پیشنهادات طرف های مختلف برای دوری گزیدن از تنش های بیشتر صحبت شد. عبدالعاطی بر ضرورت در پیش گرفتن زبان گفتگو و دیپلماسی و همچنین مخالفت قاطع کشورش با هدف قرار گرفتن زیر ساخت ها و تأسیسات غیرنظامی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.