آتش سوزی در یک کارخانه پتروشیمی در امارات

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:33
گزارش‌ها از وقوع چندین آتش‌ سوزی در کارخانه پتروشیمی ابوظبی حکایت دارد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از وقوع چندین حریق در کارخانه پتروشیمی ابوظبی پس از سقوط ترکش‌هایی خبر دادند.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، مقامات ذی‌ربط در حال رسیدگی به چندین آتش‌سوزی در کارخانه پتروشیمی «بروج» پس از ریزش آوار هستند.

هیچ آسیبی در پی آتش‌سوزی کارخانه بروج گزارش نشده است؛ فعالیت‌ها تا زمان ارزیابی خسارت متوقف شده است.

در همین راستا، دفتر رسانه‌ای ابوظبی ضمن تایید هدف گرفتن تاسیسات پتروشیمی ابوظبی اعلام کرد عملیات در کارخانه پتروشیمی تا زمان ارزیابی خسارت به حالت تعلیق درآمده است.

جزئیات بیشتری درباره خسارات و یا تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

کارخانه «بروج» یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی‌اولفین و محصولات پتروشیمی در امارات متحده عربی است و در صادرات محصولات شیمیایی منطقه نقش به‌سزایی دارد.

این مجتمع در منطقه صنعتی «رویس» ابوظبی واقع شده و بخش قابل توجهی از ظرفیت تولید پتروشیمی کشور امارات را تشکیل می‌دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.