جزئیات گفتگوی عراقچی با همتای پاکستانی

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:46
وزیر امور خارجه پاکستان، کمک دیپلماتیک این کشور برای توقف تجاوز نظامی علیه ایران و اعاده صلح و ثبات به منطقه را تشریح و بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها برای نیل به این هدف تاکید کرد. 

سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، و محمد اسحاق‌دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه تبادل نظر کردند. 

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه پاکستان، کمک دیپلماتیک این کشور برای توقف تجاوز نظامی علیه ایران و اعاده صلح و ثبات به منطقه را تشریح و بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها برای نیل به این هدف تاکید کرد. 

عراقچی ضمن تقدیر از مساعی جمیله پاکستان، جنایات ارتکابی آمریکا و اسرائیل طی ۳۵ روز اخیر از جمله اقدام آن‌ها در حمله به زیرساخت‌های تولیدی و صنعتی ایران، تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز و تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق مسکونی، را تشریح و بر ضرورت واکنش قاطع بین‌المللی نسبت به این قانون‌شکنی‌های بی‌سابقه تاکید کرد. 

وزیر امور خارجه ایران همچنین با یادآوری این واقعیت که آمریکا و اسرائیل به عنوان آغازکنندگان این جنگ تحمیلی، مسبب ناامنی موجود در منطقه و پیامدهای آن در سراسر جهان هستند، بر عزم راسخ ایران برای ادامه دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران با استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.