به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی در جلسه تنظیم بازار گرمسار که عصر شنبه با حضور اعضای کارگروه مربوطه در فرمانداری شهرستان برگزار شد، بر ضرورت تأمین به موقع کالاهای اساسی و نظارت مستمر بر بازار تأکید کرد و با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت اظهار داشت: برنامهریزی لازم برای تأمین کامل مایحتاج شهروندان انجام شده تا در این ایام هیچگونه کمبودی در سطح بازار در شهرستان ایجاد نشود.
وی به وضعیت بازار میوه و ترهبار اشاره کرد و گفت: بازار روز میوه در گرمسار بهصورت مستمر رصد میشود و خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در عرضه میوه و ترهبار وجود ندارد و تلاش میشود قیمتها نیز در چارچوب مصوبات و با نظارت دستگاههای مربوطه کنترل شود.
فرماندار گرمسار در ادامه با تأکید بر اهمیت ساماندهی بازار افزود: در این جلسه قیمت کالاهای اساسی نیز مورد بررسی قرار گرفت و دستگاههای مسئول موظف شدند با تشدید نظارتها، از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمتها جلوگیری کنند.
همتی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری جلسات تنظیم بازار، ایجاد آرامش در بازار و تأمین نیازهای مردم است و در این مسیر نظارتها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.












