واکنش نماینده روسیه به حمله دوباره دشمن به نیروگاه بوشهر

همشهری آنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 15:41
نماینده روسیه در وین نسبت به حمله مجدد آمریکا و رژیم اسرائیل به نیروگاه اتمی بوشهر واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده فدراسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به حمله مجدد دشمن آمریکایی-صهیونی به نیروگاه اتمی بوشهر در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: آمریکا و اسرائیل یا نگرانی‌های مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را نادیده می‌گیرند یا از توجه به آن‌ها خودداری می‌کنند.

شب گذشته جمعه 7 فروردین‌ماه، پرتابه‌ای به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد؛ حادثه‌ای که بر اساس گزارش‌های اولیه هیچ‌گونه خسارت جانی، مالی یا فنی در پی نداشت.

در پی این حمله، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که با اصابت پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر، آسیبی به بخش‌های مختلف این تأسیسات وارد نشده است.

این سومین بار است که در جریان جنگ تحمیلی اخیر، نیروگاه اتمی بوشهر هدف تهاجم دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی قرار می‌گیرد.

نکته قابل توجه این بود که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس مانند دفعات قبل به ابراز نگرانی بسنده کرد و حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران، عضو رسمی آژانس و ان‌پی‌تی، را محکوم نکرد!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.