انتقاد رسانه‌های رژیم صهیونی از نتانیاهو

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 14:42
رسانه‌های رژيم صهيوني با انتقاد از نتانیاهو اعلام كردند: توهم پیروزی و فرسایش بدون نتیجه!

انتقاد رسانه‌های رژیم صهیونی از نتانیاهو

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شدت به عملکرد دولت بنیامین نتانیاهو حمله ور شدند و او را به «گمراه‌سازی افکار عمومی از طریق تبلیغ آنچه پیروزی‌های توهم‌آمیز در مدیریت جنگ، به ویژه در خصوص تشدید تنش با ایران خواندند» متهم کردند.

در یادداشتی از آوی یساخاروف، نویسنده و تحلیلگر روزنامه یدعیوت آحارونوت، نتانیاهو «ناتوان از گفتن حقیقت به مردم خود» توصیف شده و این گونه مطرح شده که او خود را با حلقه‌ای محاصره کرده که به دنبال حفظ بقای سیاسی خود به قیمت منافع عمومی است.

نویسنده اشاره کرده که نتانیاهو «هرگز وینستون چرچیل نخواهد بود» و به جای اتحاد جامعه، به عمق بخشیدن به شکاف‌های داخلی و دامن زدن به آنچه «کینه‌ورزی رایگان» خوانده، کمک می‌کند. این روزنامه در ارزیابی از مدیریت جنگ عنوان داشته که «اسرائیل» منابع زیادی را در راه هدفی که «غیرواقعی» توصیف شده، یعنی سرنگونی نظام در ایران، تلف کرده و معتقد است «این مسیر تاکنون به نتایج ملموسی منجر نشده است».

بنا بر این گزارش، «رهبری اسرائیل می‌بایست از ابتدا بر گفتمانی واقع‌بینانه تکیه می‌کرد، نه بر تبلیغ توهم پیروزی» و تأکید شده که «داوری درباره نتایج جنگ باید در پایان آن صورت گیرد، نه در آغازش».

همچنین اشاره شده که «سرنوشت شهرک‌نشینان در شمال (فلسطین اشغالی) همچنان به تحولات اوضاع در لبنان گره خورده است» و تأکید شده که «نبود چشم‌اندازی روشن برای سرانجام رویارویی با حزب الله، بر میزان نگرانی و فقدان قطعیت در درون این رژیم می‌افزاید».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.