انتشار دل‌نوشته یک مدیر دانش‌بنیان برای وطن

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 11:52
یک فعال و مدیر دانش‌بنیان در حوزه فناوری دل‌نوشته‌ای خطاب به وطن منتشر کرده است.

***انتشار دل‌نوشته یک مدیر دانش‌بنیان برای وطن/عکس نداره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن دلنوشته دکتر عارف دادگستر فعال و مدیر دانش‌بنیان در حوزه فناوری به شرح زیر است:

ایران جان!

ایرانم! دشت‌هایت را که با نامت بهشت شدند دوست دارم. دریاهایت را که در آغوششان امید موج می‌زند دوست دارم. قله‌هایت را که به آسمان افتخار گره خورده‌اند دوست دارم.

وطنم! مردان و زنان قهرمانت را دوست دارم، سربازانی که جان‌هایشان سپر شدگان تو هستند. فرزندان غیور و مشتی‌ات که جانانه تو را محافظند.

هلال‌های سرخ که خونشان به رنگ امید جاری است. درمان‌گرانی که شبانه‌روز جان‌هایشان را در کف می‌گیرند. همه اقوامت را که چون نگین‌ تنویرت می‌کنند، دوست دارم.

میهنم! ادبیاتت را که با اشعار حافظ و عطار و مولانا و فردوسی و شهریار جان بخشیده‌ای، تاریخت را که با افتخار نوشته شده، فرهنگت را که مروارید جهان است و تمدنت را که ستون‌هایش از جنس ایمان است دوست دارم.

ایرانِ جان! اکنون که بدخواهانت عزم زمین‌زدن تو را کرده‌اند و تو را ویران می‌خواهند، علمی را که در گهواره وطن آموخته‌ام، در خدمت ساختن و شکوفاییت قرار می‌دهم.

میهنم! علم و فناوریِ بی‌تفاوت به تو، جز باری بر دوش من نیست. اگر دردی از تو دوا نکند، اگر نجاتت ندهد، چه ارزشی خواهد داشت؟

ایران من! ای مهربان‌ترین، ای زیباترین، ای تنهاترین! من با تمام وجودم، با تمام عشق‌ام، تا نفس می‌کشم، تا فکر می‌کنم، تا می‌توانم در کنار توام!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.