فرمانده هوا فضای سپاه: دنیا دوباره دید خودتان بازی با آتش و حمله به ‎زیرساخت را شروع کردید

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 23:34
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: یک بار پیش از این ما را آزمودید؛ دنیا دوباره دید خودتان بازی با آتش و حمله به ‎زیرساخت را شروع کردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجید موسوی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

یک بار پیش از این ما را آزمودید؛ دنیا دوباره دید خودتان بازی با آتش و حمله به ‎زیرساخت را شروع کردید.

کارکنان شرکت‌های صنعتی مرتبط با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی سریعاً محیط کار را ترک کنند تا جانشان به خطر نیفتد!

فرمانده هوا فضای سپاه: دنیا دوباره دید خودتان بازی با آتش و حمله به ‎زیرساخت را شروع کردید

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.