سد شرفشاه سومار سرریز شد

عصر ایران جمعه 07 فروردین 1405 - 20:11
هم اکنون حجم مخزن ۷۰ میلیون متر مکعبی سد شرفشاه سومار این شهرستان پر از آب و خروجی آن سه هزار متر بر ثانیه است.
 فرماندار قصرشیرین اعلام‌ کرد که به دنبال بارش نزولات آسمانی سد شرفشاه بخش مرکزی سومار در این شهرستان سرریز شد.
 
محمد شفیعی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون حجم مخزن ۷۰ میلیون متر مکعبی سد شرفشاه سومار این شهرستان پر از آب و خروجی آن سه هزار متر بر ثانیه است.
 
وی ادامه داد: در مجموع طی سه روز گذشته در قصرشیرین ۶۹.۶ میلی‌متر باران باریده که مجموع بارش‌ها از ابتدای فروردین تاکنون به ۱۳۱.۵ میلی‌متر رسیده است.
 
شفیعی عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در شهرستان قصرشیرین ۴۴۶.۴ میلی‌متر بارش باران به ثبت رسیده که در مقایسه با پارسال افزایش داشته است.
 
وی با بیان اینکه دستگاه های عضو مدیریت بحران آماده باش هستند، عنوان کرد که بارش ها خسارت مادی نداشته و تنها در حد آبگرفتگی سطحی معابر بوده و شهرداری مشغول رفع این آبگرفتگی ها است.
 
فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی و تداوم بارندگی های قابل توجه در روزهای آینده، اهالی شهرستان، دامداران و مسافران نوروزی از هر گونه تردد، اسکان و بر پایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه های شهرستان اکیدا" خودداری و نسبت به جمع آوری ادوات کشاورزی خود در حاشیه رودخانه ها اقدام کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.