در پی تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی - صهیونیستی به شرکت فولاد خوزستان، تعداد ۱۶ نفر دچار موج انفجار و جراحت سطحی شدند.
معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان از وقوع حمله هوایی به یکی از سولههای خالی شرکت فولاد خوزستان خبر داد و گفت: بر اثر این حمله ۱۶ نفر بدلیل موج انفجار و جراحت سطحی مصدوم شدند.
به گزارش ایرنا، ولیالله حیاتی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی - صهیونیستی به شرکت فولاد خوزستان، تعداد ۱۶ نفر دچار موج انفجار و جراحت سطحی شدند.
وی ادامه داد: مجروحان به صورت سرپایی در درمانگاه فولاد مداوا و ترخیص شدند.
امروز شرکت فولاد خوزستان مورد حمله دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت.
پیش از این نیز شهرک صنعتی اندیمشک و شهرک شماره پنج اهواز مورد حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته بودند که باعث مصدوم شدن تعدادی از کارکنان و شهادت یک نفر شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.