پیام مدیرعامل رودکی برای «روز هنرهای نمایشی»

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 19:16
هم‌زمان با ۷ فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی، مدیرعامل بنیاد رودکی با صدور پیامی این مناسبت را گرامی‌ داشت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد هم‌زمان با ۷ فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی، با صدور پیامی این مناسبت را گرامی‌ داشت.

او نوشت:  

«۷ فروردین، روز پاسداشت هنرهای نمایشی، فرصتی برای ارج نهادن به هنرمندانی است که صحنه را به آیینه‌ای از زندگی، اندیشه و احساس انسان بدل می‌کنند و با زبان بدن، کلام، نور و حرکت روایتگر حقیقت‌های پنهان و آشکار جامعه‌اند.

هنر نمایش، هنری زنده و هم‌نفس با مخاطب است؛ هنری که در آن هر صحنه مجالی برای تأمل در تجربه‌های انسانی و هر اجرا، پلی میان هنرمند و تماشاگر می‌سازد. این هنر در تاریخ فرهنگ این سرزمین همواره بستری برای اندیشه‌ورزی و بازتاب زیبایی‌ها و دغدغه‌های انسانی بوده است.

بنیاد رودکی بعنوان خانه‌ای برای بالیدن هنر و هنرمندان نیز مفتخر است که در طول سال، در تالارهای خود میزبان اجراهای متنوع هنرمندان تئاتر و هنرهای نمایشی باشد و سهمی در بالندگی و پویایی این هنر ارزشمند ایفا کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز هنرهای نمایشی، برای هنرمندان، این عرصه که همواره چراغ صحنه را روشن نگاه می‌دارند، توفیق و درخشش روزافزون آرزو دارم.» 

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.