بقایی: باج‌دهی به زورگویان و متجاوزان آنها را جری‌تر می‌کند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 13:11
سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: باج‌دهی به قلدرها و فاشیست‌ها آنها را متوقف نمی‌کند؛ اشتهای آنها را بیشتر تحریک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اقدام کانادا در اعلام چند تحریم جدید علیه ایران در شبکه ایکس نوشت: «اگر گمان می‌کنید با تحت فشار قرار دادن قربانی برای خوشایند زورگویان و متجاوزان، می‌توانید خود را از عواقب قانون‌شکنی و قلدری آن‌ها مصون نگه دارید، سخت در اشتباهید.

بقایی افزود: باج‌دهی به قلدرها و فاشیست‌ها آنها را متوقف نمی‌کند؛ اشتهای آنها را بیشتر تحریک می‌کند».

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.