عملیات لایروبی مکانیزه انهار و مسیل‌های منطقه ۱۸

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 11:37
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۸ از آغاز فرآیند لایروبی انهار و مسیل‌های حاشیه معابر و شاهراه‌های ارتباطی همزمان با تعطیلات نوروز خبر داد.

عملیات لایروبی مکانیزه انهار و مسیل‌های منطقه ۱۸به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسین شهابی در خصوص این اقدامات مشترک دوائر خدمات شهری و قنوات و مسیل‌های منطقه همزمان با طلیعه بهار طبیعت اظهار داشت: در جریان این عملیات مشترک، کلیه انهار و مسیل‌های حاشیه معابر و شریان‌های ارتباطی با بسیج امکانات و تجهیزات مکانیزه نظیر فن‌آوری Gentix لایروبی شده است.
وی ادامه داد: عملیات مذکور در اقصی نقاط این بخش از پایتخت با بهره گیری از ادوات مجهز سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مشارکت عوامل اجرایی در نواحی هفتگانه تداوم داشته و وقوع جنگ ناخواسته رمضان و ناآرامی‌های متعاقب آن نمی‌تواند مانعی برای خدمت رسانی به شهروندان شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.