رئیس ستاد ارتش صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال فروپاشی است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 18:39
منابع اسرائیلی اذعان کردند که رئیس ستاد ارتش این رژیم شب گذشته در نشست کابینه هشدار داده است که ارتش اسرائیل در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایال زامیر رئیس ستاد ارتش این رژیم شب گذشته در جلسه کابینه هشدار داد که ارتش اسرائیل در حال فروپاشی از درون است.

وی تصریح کرده است که ۱۰ پرچم قرمز را به نشانه بیشترین حد از اعلام خطر در این رابطه بالا می برد.

ایال زامیر رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در این زمینه تصریح کرده است که ارتش در حال حاضر به قانون سربازی و قانون تمدید خدمت اجباری نیاز دارد و نیروهای ذخیره تاب آوری لازم را ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.