معاون وزیر بهداشت: تهران و هرمزگان بیشترین شهدا را دارند

بهداشت نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:53

به گزارش بهداشت نیوز معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرد استان‌های تهران و هرمزگان بیشترین تعداد شهدا را در حوادث اخیر داشته‌اند و در مجموع ۲۳۷ زن شهید و سه هزار و ۹۱۳ زن نیز مصدوم شده‌اند.
 

دکتر علیرضا رئیسی پنجشنبه ششم فروردین در جریان بازدید از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و بررسی میدانی میزان خسارت‌های وارد شده به این مرکز درمانی اظهار کرد: با وجود آسیب‌هایی که به بخش‌هایی از بیمارستان وارد شده، زنجیره خدمات سلامت به مردم همچنان برقرار است.
 

وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای خلیج‌فارس یکی از مراکزی است که در حملات اخیر بر اثر موج انفجار دچار خسارت شده است، افزود: این بیمارستان سال‌ها به مردم منطقه خدمات درمانی ارائه کرده و یک مرکز کاملاً درمانی است که هیچ‌گونه کارکرد نظامی ندارد./شفقنا

منبع: شفقنا

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.