سیاسی رکنا: علی هاشم، خبرنگار ارشد شبکه الجزیره انگلیسی، در اظهاراتی جنجالی ادعا کرد که ایران به سلاح و سامانه جدیدی دست یافته که قابلیت شکار هواپیماهای پیشرفته اسرائیلی و آمریکایی را دارد.
به گزارش خبرگزاری رکنا، این خبرنگار با اشاره به شکار ادعایی هواپیماهای مختلف، گفت: «به نظر میرسد که ایرانیها چیزی در اختیار دارند که از آن استفاده میکنند؛ صحبت از یک سامانه و سلاح جدید است!»
هاشم در بخش دیگری از صحبتهای خود ادعا کرد: «ما دیدیم که ایران جنگندههای F-35 ، F-18 ، F-16 و F-15 را در آسمان شکار کرد.»
این اظهارات در حالی مطرح میشود که پیش از این نیز مقامات و رسانههای خارجی بارها درباره توانمندیهای پدافندی ایران هشدار داده بودند، اما ادعای شکار این تعداد جنگنده پیشرفته در یک زمان، خبر جدیدی محسوب میشود.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.