جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی، جنگ علیه غیرنظامیان است

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:57
کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ اعلام کرد: جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی، جنگ علیه غیرنظامیان است؛ هر تلاشی برای کاهش تنش حیاتی است.

جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی، جنگ علیه غیرنظامیان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  میریانا اسپولیاریک، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنگ باید متوقف شود. هر تلاشی برای کاهش تنش ضروری است. حملات عمدی به خدمات حیاتی و زیرساخت‌های غیرنظامی می‌تواند به منزله جنایات جنگی است.

وی در این بیانیه افزود: همیشه حملات به زیرساخت‌های حیاتی، میلیون‌ها غیرنظامی را در نزدیکی و دور از خطوط مقدم مجازات کرده است. این الگو، همراه با صحبت‌های تنش‌زا که محدودیت‌های اعمال‌شده توسط حقوق بین‌المللی بشردوستانه را نادیده می‌گیرد، سبکی از جنگ را عادی‌سازی می‌کند که انسانیت مشترک ما را از بین می‌برد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.