اتوبوس‌های چینی از گمرک ترخیص شد

افکار نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 10:37
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از ترخیص تمام اتوبوس های چینی و رسیدن به پلاک گذاری خبرداد.

سید محمد آقامیری گفت: تمام اتوبوس‌های برقی وارد شده به کشور از گمرک ترخیص شده و شماره‌گذاری اتوبوس‌ها از سوی پلیس راهور در حال انجام است .

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از ایام نوروز، اتوبوس های برقی وارد خطوط خواهد شد، تصریح کرد: در ایام جنگ، چون تقاضای مردم و تعداد مسافران کاهش پیدا کرده، عجله‌ای بر ورود سریع اتوبوس‌ها به خطوط نیست.

آقامیری همچنین با اعلام اینکه بخش زیادی از پروژه‌ها کماکان در حال اجرا هستند، اظهار کرد: تنها تعدادی از پروژه‌های کوچک مقیاس به دلیل عدم حضور کارگران در تهران و خروج آنها از شهر متوقف شد.

وی با بیان اینکه 60 تا70 درصد پروژه‌ها در ایام جنگ هم فعال هستند، یادآور شد: برای مثال پروژه‌های بزرگراهی همچون بال غربی بزرگراه یادگار امام و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی بدون هیچ مشکلی در اجرا ادامه پیدا کرده و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

آقامیری با تأکید بر اینکه پروژه‌های بزرگ مشکل کمبود نیرو و تشکیلات نداشتند، تصریح کرد: در این پروژه‌ها حتی در صورت خروج نیرو‌ها از شهر، بلافاصله نیرو‌های جدید جایگزین می‌شدند و عملیات عمرانی ادامه پیدا می‌کرد.

وی افزود: پروژه‌های کوچکتر از جمله پروژه‌های محلی و منطقه‌ای متوقف شدند؛ چراکه دلیلی وجود نداشت همه نیرو‌ها را ناچار به فعالیت کنیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه از ابتدای جنگ تاکنون هیچ‌یک از پروژه‌های عمرانی از جمله طرح میدان فتح با توجه به بمباران در آن محدوده آسیب ندیدند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.