سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء: به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم

عصر ایران چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 18:56
سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: با توجه به اینکه همه پایگاه های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه ها پناه گرفته‌اند و ما به دنبال آن‌ها می گردیم.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم، گفت: از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی‌ها را از منطقه خواستار شوند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: با توجه به اینکه همه پایگاه های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه ها پناه گرفته‌اند و ما به دنبال آن‌ها می گردیم.

وی گفت: از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی‌ها را از منطقه خواستار شوند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.