سفیر ایران در سازمان ملل در ژنو در نامهای به مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با اشاره با حملات بیملاحظه و مداوم آمریکا ورژیم صهیونیستی به بخش بهداشت و درمان ایران گفت: تاکنون ۲۱ نفر از کارکنان بهداشتی شهید شدهاند، ۷ بیمارستان دیگر عملیاتی نیستند، ۴۹ مرکز پزشکی آسیب دیدهاند و ۸۱۰۰۰ واحد مسکونی غیرنظامی تخریب شدهاند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بحرینی در این نامه به ویژه خطر بالای چنین حملاتی به تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران و همچنین حملات عمدی به تأسیسات ذخیرهسازی نفت تهران را که هر دو تأثیر قابل توجه و بلندمدتی بر سلامت مردم و محیط زیست دارند، برجسته کرد.
سفیر ایران در این نامه به «تدروس آدهانوم گبریسوس» تاکید کرد که این اقدامات تجاوزکارانه نقض آشکار قوانین بینالمللی و بشردوستانه است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.