محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 01:50
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: باید فرانک-والتر اشتاین‌مایر (رئیس‌جمهور آلمان) را تحسین کرد که نقض حقوق ایرانیان را محکوم کرد؛ موضعی که در میان رهبران غربی کم‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود با بازنشر سخنان رئیس‌جمهور آلمان نوشت:

«حقوق بین‌الملل در عمل رو به زوال است؛ این واقعیتی که از استانداردهای دوگانه غرب در قبال غزه، نسبت به اوکراین و نیز سکوت در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل علیه ایران ناشی می‌شود.

با این حال، باید فرانک-والتر اشتاین‌مایر (رئیس‌جمهور آلمان) را تحسین کرد که نقض حقوق ایرانیان را محکوم کرد؛ موضعی که در میان رهبران غربی کم‌سابقه است.

آنانی که به حاکمیت قانون باور دارند، شایسته است در برابر این نقض‌ها سکوت نکنند و صدای خود را بلند کنند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.