هشدار مجدد سردار تنگسیری: هرگونه عبور از تنگه نیازمند دریافت مجوز است

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:28
فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: عبور هرگونه شناور ازتنگه هرمز مستلزم هماهنگی کامل با حاکمیت دریایی ایران است و این مهم جز به پشتوانه مردم شریف ایران به دست نمی‌آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در ایکس نوشت: کشتی کانتینربر SELEN به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های قانونی و نداشتن مجوز عبور از تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه به عقب بازگردانده شد.

تنگسیری بیان کرد: عبور هرگونه شناور از این آبراهه مستلزم هماهنگی کامل با حاکمیت دریایی ایران است و این مهم جز به پشتوانه مردم شریف ایران به دست نمی‌آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.