تمدید دورکاری بانوان و فعالیت ۲۰ درصدی ادارات استان تهران

عصر ایران سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:41
استاندار تهران جزئیات نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای دولتی مستقر در استان تهران را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

نحوه فعالیت ادارات مستقر در استان تهران اعلام شد و بر این اساس دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش مهر، محمدصادق معتمدیان، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و همزمانی آن با بهار معنویت و آرزوی پیروزی رزمندگان جبهه حق علیه باطل، به منظور استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان نظام اداری تا زمان بازگشت شرایط کشور به حالت عادی، نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران تا اطلاع ثانوی را اعلام کرد.

استاندار تهران عنوان کرد: با استناد به بخشنامه‌های سازمان امور اداری و استخدامی کشور و استانداری تهران، فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری تعیین شده است.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز چهارشنبه پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با ۲۰ درصد از کارکنان به صورت حضوری خواهد بود.

معتمدیان تاکید کرد: واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیروها و همچنین حداقل ٣٠ درصد شعب بانک ها فعال بوده و شعب ارزی و دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

استاندار تهران در ادامه گفت: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معتمدیان تاکید کرد: کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران مشمول دورکاری نبوده و مدیران دستگاه‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی های لازم را اتخاذ کرده تا در روند خدمت‌رسانی به مردم خللی وارد نشود و کارکنانی که از دورکاری استفاده می‌کنند، در صورت نیاز دستگاه‌ها، آمادگی حضور در محل کار را داشته باشند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.