اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی کردستان در سال ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:27
نحوه فعالیت ادارات دولتی استان کردستان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان اعلام کرد: پیرو اطلاعیه صادره در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ فعالیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری و با تشخیص مدیر هر دستگاه انجام خواهد شد.

محمد ملک تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها باید برنامه‌ریزی لازم را به‌گونه‌ای انجام دهند که روند خدمت‌رسانی به مردم با اختلال مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تا اطلاع ثانوی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

در این اطلاعیه تأکید شده است، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی و همچنین مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

شایان ذکر است، دستگاه‌های اداری کردستان، تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه همچنان به صورت دورکاری، ارائه خدمت می‌نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.