فرمانده نیروی زمینی سپاه: هر گونه تهدید و تجاوز پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 17:38
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که « همه نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی کامل قرار دارند»، تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و دشمنان کشورمان در صورت هر گونه تهدید و تجاوز، پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمد کرمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از یگان‌های مستقر در استان خوزستان این نیرو با تاکید بر اینکه ما از هیچ قدرتی هراس نداریم و ما متکی به قدرت الهی هستیم، گفت: همه نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی کامل قرار دارند و آمریکا، اسرائیل و دشمنان کشورمان در صورت هر گونه تهدید و تجاوز، پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی افزود: همه ما مدیون و قدردان درایت‌های مقام معظم رهبری هستیم و از حضور حماسی مردم در حماسه ۲۲ دی و محکومیت اقدامات تروریست‌های مسلح تشکر می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان تصریح کرد: نیروهای زمینی سپاه مستقر در خوزستان دارای روحیه و اراده قوی هستند و در آمادگی کامل قرار دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.