شیوه عملکرد ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروز مشخص شد

دیجیاتو سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:17
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که ادارات پس از تعطیلات نوروز مشابه بخشنامه اسفند فعالیت خواهند کرد. The post شیوه عملکرد ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروز مشخص شد appeared first on دیجیاتو.

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که پس از تعطیلات نوروز، بخشنامه اسفند سال گذشته اجرا خواهد شد. استانداران هم می‌توانند مطابق مفاد همین بخشنامه درباره چگونگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایرنا، سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ابهامات اعلام کرد که ملاک عمل دستگاه‌های اجرایی همچنان بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ خواهد بود.

طبق این دستورالعمل، زنانی که فرزند کوچک‌تر از ۶ سال یا معلول دارند، همچنان در اولویت دورکاری هستند. سایر گروه‌های دارای اولویت کارمندان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج ریوی، قلبی و معلولان خواهند بود.

بالاترین مقام دستگاه اجرایی قرار است درباره شیوه دورکاری کارمندان تصمیم‌گیری و تصمیم خود را ابلاغ کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.