انفجار در کنسولگری آمریکا در أربیل

افکار نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 09:16
منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات پهپادی به کنسولگری آمریکا در منطقه کردستان عراق خبر می‌دهند.

 منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات پهپادی به کنسولگری آمریکا در منطقه کردستان عراق خبر می‌دهند.رسانه «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که کنسولگری آمریکا در أربیل طی حملات هوایی، مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.در این گزارش آمده است که انفجارهایی در این ساختمان رخ داده و ستون‌هایی از دود به آسمان بلند شدند.گروه‌های مقاومت عراق روزهای گذشته طی حملات موشکی و پهپادی سامانه پدافند سفارتخانه آمریکا در بغداد را از کار انداخته بودند. مقاومت عراق همچنین طی روزهای گذشته علاوه بر گروه‌های کُرد ضد ایرانی، مواضع نظامیان آمریکایی را در شمال عراق هدف گرفته‌اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.