حمله آمریکایی-صهیونیستی به مرکز عراق

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 00:55
منطقه «جرف النصر» واقع در شمال استان بابِل بامداد سه‌شنبه هدف حمله دشمن صهیونیستی-آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع محلی بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در مرکز عراق خبر دادند.

رسانه «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که منطقه «جرف النصر» واقع در شمال استان بابِل، هدف حمله دشمن صهیونیستی-آمریکایی قرار گرفته است.

پیش از این مقاومت اسلامی عراق برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران و پایان دادن به حضور آمریکا در منطقه، پایگاه‌های اشغالگران و تروریست‌ها در بغداد و منطقه کردستان عراق را هدف قرار داده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.