گفتگوی تلفنی نتانیاهو با ترامپ درباره ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 00:54
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به‌صورت تلفنی با رئیس جمهور آمریکا درباره توافقی برای پایان جنگ با ایران رایزنی کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به‌صورت تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رایزنی کرد.

نتانیاهو اذعان کرد که در این تماس تلفنی، درباره لزوم رسیدن به توافقی برای پایان درگیری‌ها با ایران و بیرون کشیدن رژیم صهیونیستی و آمریکا از باتلاق این جنگ گفتگو کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی برای حفظ وجهه نداشته خود، مدعی شد که اسرائیل همچنان به حملات تجاوزکارانه علیه ایران و جنبش مقاومت حزب‌الله در لبنان ادامه می‌دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.