جو کنت: برای کاهش تنش ابتدا باید اسرائیل را مهار کرد  

الف دوشنبه 03 فروردین 1405 - 22:54
مقام مستعفی دولت آمریکا تاکید کرد اولین مرحله در کاهش تنش‌ها در منطقه باید مهار اسرائیلی‌ها باشد، اگرنه جنگ تشدید می‌شود.

به گزارش ایسنا، «جو کنت» مدیر پیشین مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مرحله یک کاهش تنش باید مهار اسرائیلی‌ها باشد، در غیر این صورت تمام تلاش برای مذاکره از این الگو پیروی خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا به‌طور علنی کاهش تنش را اعلام می‌کند، اما اسرائیل حملات بزرگی را انجام می‌دهد تا مذاکرات را از بین ببرد و توانایی ما برای مذاکره را به نوبه خود تضعیف کند.

وی در ادامه تاکید کرد: (در نهایت) جنگ شتاب می‌گیرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.