مسکو: با پایان جنگ ایران، وضعیت تنگه هرمز عادی خواهد شد

عصر ایران دوشنبه 03 فروردین 1405 - 16:41
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: وضعیت تنگه هرمز به‌محض پایان درگیری‌ها برابر ایران، تثبیت خواهد شد.
 معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی در تنگه هرمز نتیجه مستقیم حملات آمریکا و اسرائیل به ایران است، اعلام کرد با پایان این درگیری‌ها، وضعیت این گذرگاه حیاتی انرژی به حالت عادی بازخواهد گشت.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: وضعیت تنگه هرمز به‌محض پایان درگیری‌ها برابر ایران، تثبیت خواهد شد.
 
آندری رودنکو در پاسخ به سوالی تاکید کرد: روسیه خواستار حل‌وفصل کامل این بحران و در درجه نخست، توقف حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران است.
 
وی افزود آنچه در تنگه هرمز در حال رخ دادن است، پیامد مستقیم این کارزار غیرقانونی است.
 
رودنکو با بیان اینکه شرایط کنونی این گذرگاه راهبردی به‌طور مستقیم تحت تاثیر درگیری‌ها قرار دارد، تصریح کرد: به‌محض پایان جنگ، وضعیت تنگه هرمز نیز به حالت عادی بازخواهد گشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.