پاسخ فوری ایران به ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته ترامپ‌ | قید زدنِ زیرساخت‌ها را بزنید؛ وگرنه‌...

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:38
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) نسبت به تهدید ترامپ برای حمله به تأسیسات برق کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار "ابراهیم ذوالفقاری" خطاب به ائتلاف آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین‌کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش تهدید کرد اگر جمهوری اسلامی ایران ظرف ۴۸ ساعت تنگه هرمز را به‌طور کامل باز و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده نیروگاه‌های برق این کشور را هدف قرار داده و نابود خواهد کرد؛ حملاتی که به گفته او از بزرگ‌ترین نیروگاه آغاز می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.