
به گزارش تابناک، موج ۷۲ عملیات وعدهصادق۴ با رمز مبارک یا رسولالله علیه اهدافی در شمال و قلب سرزمینهای اشغالی و ناوگان پنجم دریایی ارتش تروریست آمریکا به وسیله سامانههای قدرتمند و سهمگین و نقطهزن قدر و عماد، به فضل الهی بهصورت کاملا موفق به اجرا در آمد.
در شب گذشته در آسمان بخش مرکزی ایران، یکفروند جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی از نوع اف شانزده در حوالی ساعت ۴ بامداد توسط سامانههای نوین پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه، تحت هدایت و کنترل شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور مورد اصابت قرار گرفت. سامانههای ارتقایافته بومی آفندی و پدافندی به فضل الهی شاهکارهای بیشتری رقم خواهند زد.
فرماندهان اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح پس از رصد، بررسی و شناخت کامل نقاط آسیب دشمنان در سه هفته اول جنگ، تاکتیکهای تهاجمی جدید و سامانههای مدرنتر را برای دور جدید عملیاتهای تاثیرمحور وارد میدان نبرد کردهاند.
پس از حمله آمریکا و اسرائیل به محدوده نیروگاه بوشهر و تاسیسات نطنز، بار دیگر درس به یاد ماندنی به دشمن داده شد.
اصابت موشک به منطقه دیمونا بار دیگر یک پیام را روشن کرد: هیچ منطقهای از دسترس موشکهای ایران در امان نیست. دشمن تا دیر نشده تسلیم شود.
رسانههای اسرائیلی اعلام کردند: ۴۰ نفر تا الان در حمله ایران به منطقه دیمونا زخمی شدهاند. این آمار مدام افزایش مییابد.
رادیوی رژیم صهیونیستی هم گزارش داد یک ساختمان در منطقه دیمونا در جنوب این سرزمینهای اشغالی پس از اصابت یک موشک ایران فرو ریخته است.
همچنین، سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از این لحظه تسلط موشکی فرزندان ایران را بر آسمان سرزمینهای اشغالی اعلام میکنم.
تاکتیکها و سامانههای پرتاب جدید به کار گرفته شده در موجهای پیش رو، فرماندهان آمریکایی- صهیونیستی را انگشت به دهان خواهد کرد.
امشب آسمان جنوب سرزمینهای اشغالی ساعتها روشن خواهد ماند.»
عرصه جنگ برای دشمن، تنگتر و سخت از قبل خواهد شد... به اذن الله...
وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزِ الحَكِيمِ.