تجاوز آمریکایی ـ صهیونی به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 22:38
معاون امنیتی استاندار کرمان از وقوع یک حمله نظامی و هوایی به منطقه‌ای غیرمسکونی در رفسنجان خبر داد.

به گزارش مشرق، رحمان جلالی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان، با اشاره به تجاوز آمریکایی - صهیونیستی در شامگاه امشب (اول فروردین ماه) به شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: این حادثه در یکی از مناطق غیرمسکونی این شهرستان رخ داده و ابعاد آن در دست بررسی است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی در محل مستقر شده‌اند و اقدامات لازم برای مدیریت شرایط در حال انجام است.

جلالی با تأکید بر اینکه وضعیت در حال حاضر تحت کنترل است، تصریح کرد: این تجاوز در منطقه‌ای غیرمسکونی صورت گرفته و هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان از مردم خواست با حفظ آرامش، همکاری لازم را با نیروهای مسئول داشته باشند و از توجه به شایعات و انتشار اخبار تأیید نشده خودداری کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.