هشدار وزارت اطلاعات به ارسال‌کنندگان محتوا به رسانه‌های معاند

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 21:42
وزارت اطلاعات به ارسال‌کنندگان محتوا به رسانه‌های معاند و شبکه تروریستی اینترنشنال هشدار داد.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای به ارسال‌کنندگان محتوا به رسانه‌های معاند و شبکه تروریستی اینترنشنال هشدار داد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

عضویت در کانال‌ها و صفحات رسانه های معاند بیگانه به ویژه شبکه تروریستی اینترنشنال و ارسال هرگونه عکس، فیلم، مطلب و موقعیت مکانی مطابق ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی و ماده ۴ قانون تشدید جرائم مقابله با رژیم صهیونی جرم محسوب می‌شود.

ارسال هرگونه محتوا به رسانه‌های معاند و شبکه تروریستی اینترنشنال در شرایط جنگی مستوجب اشد مجازات خواهد بود.

اگر فردی از اماکن حساس، ساختمان‌ها و یا محل‌های آسیب دیده تصویربرداری کند می‌تواند عامل دشمن آمریکایی - صهیونی باشد و در صورت اثبات به عنوان سرباز رژیم صهیونی با او برخورد خواهد شد.

در صورت مشاهده چنین مواردی تقاضا دارد موضوع را بلافاصله به کانال رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان‌های ایتا بله و روبیکا به آدرس @vaja۱۱۳ با تیک آبی ارسال فرمایید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.