دعوت به استمرار حضور در میادین شهرهای سراسر کشور

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 18:07
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از مردم ایران برای استمرار حضور در میادین شهرهای سراسر کشور رأس ساعت ۲۰ ، دعوت کرد.

به گزارش مشرق از اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نوروز باستانی و حلول سال نو نماد تحول، رویش و تجلی اراده‌ی الهی را به پیشگاه ملت شریف، بصیر و تمدن‌ساز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. شکوهِ حضور حماسی و مؤمنانه‌ی شما مردم آگاه از آغاز جنگ رمضان ، برگ زرین دیگری بر دیوانِ افتخارات و اقتدارِ درون‌زای این مرز و بوم افزود. این اهتمامِ هوشمندانه، ترجمانِ راستینِ پیوندِ عمیقِ امت و امامت و نشان‌دهنده‌ی پویاییِ سرمایه‌ی اجتماعیِ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در همین راستا و به منظور صیانت از وحدت و امنیت ملی، اجتماعات خونخواهی قائد شهید امت وبیعت با رهبر معظم انقلاب و حمایت از رزمندگان اسلام در میادین شهرهای سراسر کشور همانند شب‌های گذشته هر شب رأس ساعت ۲۰ استمرار و تداوم خواهد داشت و در تهران این مراسم در میادین ۲۲ گانه برگزار می شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.