حمله هوایی دشمن به اهواز و اندیمشک

عصر ایران شنبه 01 فروردین 1405 - 15:01
درپی حمله دشمن به شهرستان اندیمشک، یک منطقه مسکونی آسیب‌های کلی و جزیی دیده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان درباره «تجاوز دشمن آمریکایی - صهیونی به نقاطی از شهرهای اهواز و اندیمشک» توضیحاتی داد.

ولی‌الله حیاتی امروز (شنبه، یکم فروردین) اظهار کرد: بمب‌های دشمن در زمین خالی اطراف مکانی در شهر اهواز سقوط کرد و تلفات جانی نداشت.

وی همچنین اعلام کرد: درپی حمله دشمن به شهرستان اندیمشک، یک منطقه مسکونی آسیب‌های کلی و جزیی دیده است. انتقال بیماران به بیمارستان‌های مجاور در اندیمشک و دزفول انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، او افزود: پاکسازی، بازسازی و تعمیرات یکی از نقاط آسیب‌دیده به‌صورت خودجوش توسط مردم در حال انجام است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.