بیانیه حزب الله: تجمع نظامیان رژیم اسرائیل را موشکباران کردیم

همشهری آنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 13:34
حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف «الخیام» موشکباران کردند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف بازداشتگاه «الخیام» موشکباران کردند.

متن بیانیه حزب الله بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرحمن الرَّحِیمِ
‏﴿أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ﴾‏
صَدَقَ اللهُ العَلِیّ العَظِیم

در دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه ساعت 10:45 در تاریخ 21-03-2026 تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف بازداشتگاه «الخیام» موشکباران کردند.

﴿وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم﴾‏
السبت 21-03-2026‏
1 شوّال 1447 هـ

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.