پرتاب‌های ماهواره‌ای داخلی و خارجی در سال ۱۴۰۵ در برنامه ایران قرار دارد

همشهری آنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 11:08
سازمان فضایی ایران در پیامی با ترسیم برنامه های این سازمان راهبردی برای توسعه صنعت فضایی در کشور در سال ۱۴۰۵ اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در سال پیش رو ماهواره های مختلف ساخت بخش های مختلف کشور اعم از شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی دولتی رونمایی خواهند شد و پرتاب های ماهواره ای مختلف داخلی و خارجی در برنامه سازمان فضایی ایران قرار دارد و بیش از پیش ورود خدمات فضاپایه به زندگی آحاد مردم و کسب و کارها را شاهد خواهیم بود.

در این پیام آمده است: سال ۱۴۰۵ با توکل بر ذات اقدس الهی و عزم و تلاش جمعی و شبانه روزی متخصصان این صنعت، سالی پر از موفقیت و پیشرفت و دستیابی به قله های جدیدی در صنعت فضایی کشور خواهد بود. ماهواره های مختلف ساخت بخش های مختلف کشور اعم از شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی دولتی رونمایی خواهند شد و پرتاب های ماهواره ای مختلف داخلی و خارجی در برنامه سازمان فضایی ایران قرار دارد و بیش از پیش ورود خدمات فضاپایه به زندگی آحاد مردم و کسب و کارها را شاهد خواهیم بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.