آتش سپاه و ارتش به برنامه ۵ ساله‌یِ صهیونیستی

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 10:15

به گزارش مشرق، یعقوب ربیعی فعال رسانه در تلگرام نوشت:

آمریکایی‌ها پنج سال است که در حال انجام پروژه‌ای در منطقه غرب آسیا با عنوان JADC۲ هستند. JADC۲ مخفف «شبکه سازی همه ساختارهای فرماندهی و کنترل» است. یعنی همه رادارها، هواپیماها، شناورها، پهپادها، شِهپادها، زِهپادها و ... به هم متصل بشوند تا آمریکایی‌ها راحت‌تر بتوانند در منطقه فرماندهی و کنترل نمایند.

در این سیستم، همه یِ تجهیزاتی که به قطر، عربستان، امارات، کویت، بحرین و ... فروخته شده در زمان بحران و به صورت شبکه‌ای در اختیار رژیم صهیونیستی هستند؛ لذا وقتِ نیاز، سیستم العدیدِ قطر خاموش شد تا دوحه هدف قرار بگیرد.

کارِ بزرگِ نیروهایِ مسلحِ ما آتش زدن به طرح بزرگ صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود. کور شدن و انهدام تجهیزاتِ راداری و پدافندی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در دوبی، منامه، امان و سایر جاهای دیگر، راه را باز می‌کند تا به راحتی هر جایی را که بخواهیم ضربه بزنیم.

طرح ۵ ساله یِ صهیونیستی در عرض دو هفته پودر شد و به هوا رفت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.